Veel gestelde vragen

Op deze pagina vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen over de schaatslessen!

Wat is het verschil tussen een abonnementsuur en een publieksuur?


Soorten abonnementen

Komend seizoen worden de cursussen weer op de vertrouwde tijdstippen gegeven. Hierbij kan er worden gelest op een abonnementsuur of een publieksuur. Op een abonnementsuur wordt een maximum aantal schaatsers toegelaten. Tijdens een publieksuur kan het drukker zijn en kunnen er ook andere activiteiten plaatsvinden. 


Op welke dagen en tijden kan ik les volgen?


 


Kijk voor alle actuele lesdagen en tijden op www.jaapeden.nl/schaatsles/seizoenscursus


 


Wat zijn de cursusdata?


Alle cursusdata zijn te vinden op de verschillende cursuspagina. Klik op de volgende links om de lesdata te zien: Seizoenscursus, half seizoenscursus, vakantiecursus


Is het mogelijk om samen met mijn kinderen schaatsles te volgen?


Ja! Het is mogelijk om tegelijkertijd les te volgen op hetzelfde ijs, echter zullen jullie niet samen in een groep ingedeeld worden omdat kinderen anders leren schaatsen dan volwassenen. Bij de jeugd worden de lesgroepen ingedeeld op leeftijd en vervolgens op niveau, bij volwassenen wordt alleen gekeken naar schaatsniveau. Je kunt dus wel schaatsen op hetzelfde moment op hetzelfde ijs maar niet in dezelfde lesgroepen.


Is het mogelijk om een gemiste les in te halen?


Het kan soms voorkomen dat je door ziekte of drukte op het werk niet altijd naar je les kunt komen. In dat geval staat er een instructeur voor je klaar tijdens een van de inhaallessen. Hou er hierbij wel rekening mee dat het niveauverschil met de andere ‘inhalers’ groter kan zijn. Mocht je ook op het inhaaluur niet kunnen, dan blijft uiteraard wel altijd je entree geldig en kun je terecht op een van de publieksuren om zelf te schaatsen. Aanmelden voor een van deze uren kan hier!


Is het mogelijk om meerdere inschrijvingen in een keer af te ronden?


Het is mogelijk om familieleden ook in te schrijven voor een schaatsles. Als je bent ingelogd op je eigen account kun je hier extra gezinsleden aan koppelen. Voor elk familielid moet een apart profiel worden aangemaakt, zodat alle informatie van deze cursist goed in het boekingssysteem komt te staan. Hierbij is het ook van belang dat bij kinderen de juiste geboortedatum wordt opgegeven, zodat het kind bij leeftijdsgenootjes kan worden ingedeeld.


Ik heb problemen met inschrijven, wat nu?


Problemen tijdens het inschrijven

Het kan dat er problemen optreden tijdens het inschrijven voor een schaatscursus. De meest voorkomende oorzaken hiervoor zijn; het inschrijven vanaf een computer op het werk (waarbij bepaalde functionaliteiten afgeschermd kunnen zijn), inschrijven met Ipad of Iphone (afhankelijk van software-updates) of inschrijven vanaf een onbekend netwerk (waarbij niet alle software wordt ondersteund). Het beste is om in te schrijven op je eigen computer vanaf je eigen wifi/bedraad internet. De software op jouw computer wordt dagelijks geüpdate voor verbeterde functionaliteit en je eigen internetverbinding heeft (mits de firewal niet te streng is afgesteld) geen beperkingen.


Ondervind je thuis problemen met inschrijven neem dan contact met ons op!


Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?


Algemene voorwaarden


Bij het boeken van een schaatsles van de schaatsschool op de Jaap Eden IJsbaan ga je automatisch akkoord met de betreffende algemene voorwaarden


Mijn vraag staat er niet tussen. Wat moet ik nu doen?


Contact

Wil je meer informatie of heb je vragen? Je kunt ons altijd per e-mail bereiken via schaatsschool@jaapeden.nl. Tijdens kantooruren zijn we telefonisch bereikbaar via 0900-7242287 (0900-SCHAATS)


X

© 2017 Jaap Eden IJsbaan | T 0900-7242287 | info@jaapeden.nl | Twitter | Vimeo | Facebook