Dit seizoen is het niet mogelijk om zomaar naar de ijsbaan te komen om te schaatsen. Alle bezoeken aan de ijsbaan dienen vooraf te worden aangemeld. E-tickets zijn te bestellen/registreren voor een specifieke dag en tijdslot. Op die manier kan het aantal bezoekers op de ijsbaan en de ijshal goed in de gaten worden gehouden.
Na je registratie ontvang je de E-Tickets met een QR code op het opgegeven e-mailadres. De QR code kan worden gescand bij de entreepoortjes.
Maak gebruik van onderstaand keuzemenu om jouw bezoek te plannen. Of lees onder het keuzemenu verder voor meer informatie over het plannen van je bezoek.Let wel: op de maandag-, dinsdag- en donderdagochtend en vrijdagmiddag vanaf 8 februari kan de krabbelbaan (deels) afgezet zijn i.v.m. lessen.
Een bezoek met je bestaande pas registreren
Indien je wil komen schaatsen met je rittenkaart dien je dit seizoen je bezoek vooraf aan te melden via de website. Zo kunnen we de maximale capaciteit van de ijsbaan en ijshal goed in de gaten houden. Meld je bezoek aan via het keuzemenu op deze pagina.
Heb je je nieuwe rittenkaart nog niet ontvangen of weet je je pasnummer niet meer? Geen probleem! Vraag je pasnummer telefonisch aan via 020-6949652. Na ontvangst van je pasnummer kan je direct registeren
Let op: reeds aangemeld bezoek kan tot twee werkdagen van te voren verplaatst worden. Verplaatsing binnen twee werkdagen is helaas niet mogelijk, het knipje kan dan ook niet meer op de kaart worden teruggezet.
Volg onderstaande stappen om jouw bezoek te registreren
- Kies via het formulier de juiste link naar de webshop.
- Kies de dag en het tijdsblok waarop je wil schaatsen
- Maak met het pijltje een 1 van het artikel ‘registratie meerrittenkaart/abonnementhouder’ (aan de rechterkant)
- Vul de juiste gegevens in en klik op ‘je kaart afwaarderen’
- Klik vervolgens op toevoegen aan winkelwagen
- Klik vervolgens op doorgaan
- Vul je naam en je e-mailadres (2x) in en klik op volgende
- Het ticket kan je terugvinden in je e-mail of kan je op deze pagina downloaden, de bevestiging gebruik je op de dag van je bezoek.
- Je plastic kaart heb je dit seizoen niet nodig. Wel kan je de plastic kaart laten uitlezen bij de kassa als je benieuwd bent naar het resterend aantal toegangen als je geen profiel online hebt.
Lukt het registreren niet?
Onderstaand vind je de mogelijke oorzaken:
- Indien je vandaag al geweest bent of je een bezoek hebt aangemeld dat nog moet plaatsvinden dan is het niet mogelijk om te registreren. Je kan de volgende dag of na afloop van je geplande bezoek opnieuw registreren
- Alle abonnementen zijn dit seizoen persoonsgebonden, je kan slechts 1 registratie per rittenkaart uitvoeren
- Je vult een pasnummer in met de nullen aan de voorkant. (het pasnummer is altijd zonder nullen aan de voorkant
- Je hebt geen geldig abonnement
- Je probeert je aan te melden met de verkeerde gegevens
Heb je een pas via je vereniging?Laat het voornaamveld leeg en vul je voornaam + achternaam in bij het achternaamveld. Het pasnummer is altijd zonder nullen.
Heb je een pas gekocht bij de kassa?Indien je je rittenkaart bij de kassa gekocht hebt gelden de gegevens die zijn doorgegeven bij de kassière. Vaak is er geen voornaam ingevuld, soms alleen een voorletter. Er is altijd een achternaam ingevuld. Probeer altijd je achternaam (met of zonder tussenvoegsel) en geen opgave/voorletter of voornaam in het voornaamveld
Heb je een pas aangeschaft via de Jaap Eden Webshop?Het tussenvoegsel dat je hebt ingevuld in de webshop komt voor deze registratie te vervallen. Het gaat alleen om de voornaam en het achternaamveld.
Indien je je schaatspas bij de kassa hebt gekocht dan is het mogelijk om een profiel aan te maken. Binnen jouw profiel kan je het resterende aantal ritten en de geldigheid van jouw tegoeden inzien, ook is het mogelijk om abonnementen op de bestaande pas te zetten.
Indien je de pas via een schaatsvereniging hebt aangeschaft dan is het niet mogelijk om een profiel aan te maken, wel kan je bij de kassa rittenkaarten op je bestaande pas zetten.
Een gepland bezoek overplaatsen naar een ander moment
LET OP: Verplaatsing van het e-ticket is uitsluitend mogelijk tot uiterlijk 48 uur voorafgaand aan het geplande bezoek.
Een e-ticket verplaatsen kan op deze pagina.